helghelg

Har varit på Isabelles fest, från igår till idag
(men nu räknar vi inte med att det är söndag nu även fast klockan är halv 3 allt blir så komplicerat).
Fick då gå upp när alla andra låg och sov på morgonen för att jag skulle åka till morfar och vi skulle baka pepperkakor och julpyssla(det gör vi varje år).
Det är en tradition sen många många många år tillbaks.
Och aldrig, aldrig, aldrig att vi skulle bryta den speciellt nu när mormor inte är där längre,
det gäller att hålla ihop.
Mamma gjorde jättefinablommor med dekorationer runt och jag gjorde en tomte pingvin haha dom blev jättesöta men de två bästa satt jag i blommorna det är as fint vill jag bara
säga har nåra bilder men man kan inte se så mycket.






Men asså det är så jävla typsikt man har ju fan missat varenda
jävla gång av idol asså kan det bli bättre....
Mariette åkte ut i fredags.
blablabla...
Men för i helvete inget kan faaan få mig att missa nästa gång i alla fall för fan
så får man ju se då vilka som kommer till final...!!
Har en jävligt stark känsla på att det blir erik och tove ;)
Imorgon så ska vi åka till ikea och beställa våra nya möbler i vårat rum(me o alex)
 som vi ska göra om :D JIPPI :P
O gu vad jag längtar jag lovar det kommer va stooooooor skillnad åhhhhh........
Och sen efter det så ska jag spela match :)
Men nu måste jag nog gå och lägga mig nu hehehe X) <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0