I'm still a live

Som jag kanske glömt säga var att jag skulle bo hos sara denna helg..
På fredan skulle vi ju se new moon, sara, jag, isabelle och melli..
haha och ni vet ju att det var åldersbråk med den ;)
Men på svenska lektionen, då fick vi sitta vid datorerna och det va typ nån som gick in på aftobladet haha..
Och jo nu förstår ni nog vad det stod jo att dom hade sänkt till 11 årsgränsen nordisk film hade vunnit :)
fan vad man blev glad då när jag hörde det från miriam hon kom springandes till mig :P
Asså det va så jävla skönt att höra det för jag hade gått och oroat mig hela dan att vi inte skulle komma in och jag skickade sms till dom direkt när jag fått höra det haha och dom blev ju oxå självklart glada :)<3
Efter filmen åt vi på bella vista.
Efter det så var vi typ ute lite sen gick vi hem till sara, vi kollade på twilight för isabelle ville
det hon hade inte sett den..
Hhaa jag somnade under den filmen jag menar asså det blir ju jäkligt
långtråkigt när man vet vad som ska hända så jag somna..
Nästa dag stack vi och bowla sen gick vi ut lite efter det sen skulle isabelle hem..
Sen kollade jag och sara på SAW 3 :D Hahhaa
Sen gick vi och la oss..
Och nästa dag (idag) så skulle sara på nån volleyboll turnering så då behövde jag ja komma hem.
Så tjena mittbena här e jag, vid liv..
Och imorgon är det skola...
Så ja det var typ allt......

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0