Jag brinner inte direkt för bloggen längre

lr ja det känns inte som de längre i alla fall inte vardagar men vänta bara tills det är helg ja då boom paff pang hejheej!

Åt för en timme sen ungefär och innan dess så var jag hos Lina :)
lr ja va inte så jätte länge hos henne vi var först ute.
Och det blir ju mörkt så fort nu för tiden och det va ganska mörkt men alla ljus
där på stan lös ju upp asså det är så mysigt och sen så snöade det också !!!!
Maryam och Lina är så snälla och roliga ni är my crazy friends! =)
Vet ni att det höll på att brinna hos oss vid middan lr det kanske inte va så allvarligt men jag reagerade rejält alexandra skulle ta papper och sen så råkade det komma åt ett ljus så det började brinna lite men dom hann släcka i alla fall (TUR!!)
men så fort det hände så stack jag från bordet och sprang ut jag blev ju faan as skrajj ju!
Nu är jag sugen på att smaka den nya chokladen 'VINTER' (asså marabou chokladen)
På sommaren fanns det ju en som hette sommar :)
Nu som vanligt ska jag kolla på vänner och desperate housewives (troligen).
Haha det som är så jävla bra att jag slipper göra typ alla mina läxor här hemma,
vi får inte så många läxor och sen så har vi ju is-passen då jag gör dom.
Så mamma o pappa tror ju typ att jag inte gör läxa alls för att dom
aldrig ser mig här hemma göra det hahha.

Vi ses! (hoppas jag ) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0