Tapeter ?

Ja idag så var vi och kollade på det asså serisöt så var det fan en av de jobbigaste sakerna jag gjort..
För det finns så mycket att välja på ..
Men till slut så väljde vi två alexandra och jag..
Dom var skitsnygga, men sen så fick vi reda på att det var as dyra tsm kostar dom 15.000 kronor fatta vad mycket asså mamma o pappa trodde ju att det skulle typ kosta 5000..
Så hur det blir med det vet jag inte..
Jag kunde inte gå på träningen idag för jag va tvungen och åka kolla på tapeter.
Idag så kollade vi på henrik är en tönt i skolan, asså vi åkte med vårat arbestlag till högdalen ;)..
Haha fan vad den var rolig asså..
Ja ni som ska se den på fredag kommer verkligen förstå vad jag menar hahaha ;P
Men imorgon är det ju första december hihihi :)
Och då får jag öppna min grejj haha som jag förut sagt att min mamma o pappa köpt hihi :P
Berättar imorgon vad det är för sorts julkalender mohahaha ;P
Och sen självklart en vanlig hihi(choklad, hellokitty ;P).

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0