tired

Asså nu har jag sovit i flera timmar så fort jag kom hem
från skolan så gick jag och satt på min dator men
samtidigt också så somnade jag haah..
Men asså jag är jäävligt trött..
Och Maryam o jag tar ju alltid sällskap till t-banan(fast hon åker med farsta srand och jag hagsätra).
Och sen när hon gått på sitt tåg så var det väll 3 minuter kvar ungefär till hagsätra och då kom det fram skitungar(tror dom va lika gamla som jag lr yngre) och dom sa : hej asså vill du raka min kompis rygg.
Och jag ba neej fyfan dra..
Och då gick dom men sen kom dom tillbaka(jävla bögar!)
Och då sa jag till dom : Jävla särbarn dra!
haha och då blev dom nog rädda mohahaha och gick..
men lixom hallå jag bara hataaaaaaaaar såna människor!!
A men i alla fall, Lina jag och Maryam var helt sjuka på idrotten.
Vi stod typ och tryckte upp varandra mot väggen haha det va fett kul..
Många människor tycker nog att vi är skumma haha..
Men jag har sjukt roligt med dom. :P
Haha och en rolig sak också Lina älskar ju musik, Maryam älskar idrott
haha och jag ÄLSKAR MUSIK OCH IDROTT wohoh hahhahaha Xp
Skulle ha gått på träningen men vad gör man om man sover lixom
jag har ju inte direkt nån inbyggd väckarklocka i huvet ??
Haha...

Hohoho:)
Asså jag vill börja på dans,sång lr gitarr hoohhoho...
Måste göra det!! Xp


/J ^^ woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0