Back

Hejheej!

Nu e vi tillbaka! :)
Mamma är väldigt brun haha.
Jag fick en parfym en mascara och mentos tuggummi :)
Tacktaack :D
Vi har precis ätit tårta också.

En bild på tuggummina :)



Och en bild på mascaran.
Jag har ju haft en sån förut men den torkade ut och
den jag använder nu för tiden har
Wille bitit sönder( Han biter typ på allt :@)
Så det passade ju sig bra att jag fick en mascara :)


Och sen så parfymen mohahahaha den tänker jag inte visa :P
Och juste det var en grejj till typ som jag får dela med mickan.
Det var typ nån schampoo grejj
(asså det ser ut som en schampoo flaska men jag har ingen aning om vad det är XD)
Och en snobben parfym ;)


Kommentarer
Postat av: Mickis

Kalla mig inte mickan , för då får du me mig att göra

2009-10-27 @ 22:40:08
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gå inte in på min blogg för då får du me mig att göra, biatch!

2009-10-27 @ 22:51:51
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0