Slösa

Hejhej, har suttit här ett tag o tänkt på vad jag ska skriva om,
men det finns typ inget haha.
Jag har hållit på o trixat lite med designen men resultaten blev fel
hela tiden så jag behåller det jag har nu och försöker en annan gång.
Har ätit lunch kollat på vänner och suttit här och tänkt Xp
Asså när jag va och kolla på skor i helgen så såg jag masssaaaa nya klänningar ohh guu va snygga dom va men det va nog bäst för mig att inte gå in i dom affärerna för då skulle jag bara ha blivit tvungen att köpa dom.
Men jag har bestämt mig nu att nu fane mig så ska jag spara(men det kommer nog inte gå så bra).
Hahhaa ojj då det hade visst inte sparats XD Jag skrev det hära klockan 12 XD Hahhaha så jävlaa smart Xp
Ska äta midda snart, jag har precis bytt bur ses XD

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Din blogg är söt med:)



Tack så jättemycket!:)



/E

2009-10-26 @ 22:39:32
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Varissa

oj vilken fin blogg! :D



spana gärna in min, puss! =)

2009-10-26 @ 23:35:04
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0