Hahahahha

Alohaa!!

Idag åker vi ju!
Det kommer inte bli så mycket inlägg idag sorry.
Och dom andra dagarna så kanske det inte blir nått alls vi får ju se med internet!
Haha men i alla fall just nu så sitter jag och skrik-sjunger XD
Jag älskar att retas :D
Sitter och retar Alex ahahha :D
Fast sen så hotade hon mig att filma mig så haha jag sluta XD.
Vi åker typ efter lunch, jag har inte ens packat än Xp.
Den ända som har packat är alex!XD
Mam, pap o mickis är typ och ska köpa nån bok nu :S
Och jag vid datan såklart..
Fast jag bloggar bara, jag kännde mig tvungen eftersom
det inte kommer bli så mkt/inget.

Åhh så mysigt haha jag är fortfarande lite trött XD<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0