Hungrig

Nu är idol slut och de som hängde löst var Nicklas och Eddie.
Och av dom så åkte Nicklas ut.
Yes vad skönt, det går precis som mina planer mohaha först äckliga camilla och nu nicklas,
det kan inte bli bättre än så :D
Nu känner jag att jag verkligen måste ta nått och äta, jag är as hungrig!
Varför det vet jag inte :S
Ska nog hämta chips :D
Vad ska jag göra nu då ?
Jag vill inte gå och lägga mig i alla fall :P
Jag kanske ska pröva o göra en ny header lr vad tycker ni?
Jag har nog blivit beroende av photoshop Xp haha!
När jag oftast tänker på idol så tänker jag på den gången vi sovde över hos sara och hade det helgalet.
Vi såg på idol, det var då man fick se vilka som gick vidare till finalen.
Men i alla fall vi var helt sjuka, mest jag nog jag skrek som en huligan den dan Xp
Vi asså busringde folk haha och skreksjöng när vi såg på idol XD
Jag blev jättehes efter det, men det va i alla fall skitkul tyckte jag :D Hahahaha
Vi var ju nere i saras tv rum lr vad man säger ja det med projektor typ.
Och då är det ju större bild också så det höjer ju stämningen :P
Men vi ses vi får se vad jag ska göra haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0