I'm home!!

Hejheej!
Oftast så är det alltid skönt att komma hem men de tycker jag inte nu.
Ville faktiskt stanna kvar!
Det var så mysigt där!!
Haha och vet ni duktiga jag gjorde så att internet funkade i en minut haha jippi XD
men jag hann typ inte göra nått för det var så dålig mottagning och det var riktigt segt haha XD.
Vi kollade på idol igår tillsammans med Isabella, johan och söder :)
Alex hade åkt hem den dagen.
men i alla fall fyfan hur kunde Erika åka ut fyfan jag blir helt frustrerad hon är ju as bra!
Usch och rabih neej fyfan vad han sög igår han skulle faaaan ha åkt ut tycker jag.
Han kanske är gullig och så men snälla han kan ju inte sjunga.
Bara vissa låtar.
Han kan inte va nån idol.
Han har en speciell röst ja som typ inte går att sjunga till nån stil alls.
Men håller ni inte med om att han sög som fan igår???!!!!
Temat igår var ju inte bra alls, men seriöst han kunde ju inte ens hålla takten!!
och stackars eddie som fick stå där igen, ibland kan man ju bara undra hur folket röstar ???!!!
Nu vet jag faktiskt inte vem jag hejjar på men typ Tove.
Aja jag är arg i alla fall!!! :@ jävla rabih!!!!!!!!!!!
Vi ska typ åka till morfar snart och sen så ska vi på nån minnesgudtjänst för siv(mormor)
Det känns ganska jobbigt...
Men sen så ska vi väll typ va hos morfar med alla andra.

Jaja ses!<3
och imorgon troligen så ska jag slinga om mitt hår och klippa det lite
men vad tycker ni ska jag klippa lugg igen??
Asså det som jag har nu är så jobbigt, håret är skit konstigt asså typ sne luggen :S


Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0