I'm so sorry!

Ja hejhej det här va ju pinsamt, längesen.
Hur kan jag varit så dum att inte blogga men nu jävlar ska det va skärpning imorgon ska det bli minst fem inlägg framöver! Om jag förstås inte är borta lr inte kan lr nåt sånt, men ja det som hänt på sistone är att det as snygga huset har blivit sålt :(
Blev förbannat ledsen då!
Men har oxå hittat ett hus nu med pool, men mam o pap e så dumma dom säger neej.
Dom tror att jag bara vill flytta dit för att det är en pool, men ja såklart man vill flytta till ett hus med pool, men det va exakt så många sovrum som behövs, ganska stort, ser ut att va stor tomt.
Jag tkr iaf det va snyggt, och ligger oxå nära en sjö.
Jag fattar då inte vad problemet är ?
Usch neej jag blir så arg och ledsen!
Jag orkar inte bo kvar här usch det är så jobbigt.
Har bytt bur med Alexandra och passat henne, då bada jag henne, gjort mat till henne, och bakat med henne, haha jätte kul xp
Vet inte vad jag mer ska säga..
men vi ses!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0