Jävla Piss!

Hej igen nu sitter jag o kollar på idol, och jag tycker att juryn har gjort ett stort fet jävla big misstake!!
Dom gav sista wildcardet till CAMILLA?!
Dom som blev wildcard va: Reza,Eddie,Nicklas,Camilla!
Clara:( vrf inte hon tycker man:(
Asså jag fattar inte, hon har fan vart bra varenda jävla gång, hon har inte gjort ett ända misstag!!!
Det är nåt psykstört på juryn nu tycker jagxp
Jag hatar nicklas oxå tycker faktiskt han e wnb johan palm båda fula och helt psykstörda och tror att dom e bra!!
Bögjävlar!Xp
Dom som va bäst idag tkr jag va: Erika(såklaaart),Tove,Calle,Rabih haha rabih e så söt och sjunger så gulligt :P
Men vi ses NUE JAG ARG!!!!!!
oCH JAG HATAR CAMILLA OXÅ!!!!!!! AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hehe
Om jag skulle träffa camilla och nicklas(inte för att man skulle det men ahha) då skulle jag verkligen känna att jag har chansen att säga det, och jag skulle fan göra det oxå hahha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0