Oops sorry

Hej, sorry nu känner jag verkligen att det har varit jättedålig uppdatering.
Men i alla fall, igår kväll kollade ju jag på idol och de som gick vidare var Tove och Karolina(Med C lr med K?)
Tove tyckte jag va bäst igår.
Idag är det ju idol oxå, idag ska ju juryn välja sina wildcard ;P
Dom jag tycker juryn ska välja är :
Självklart Clara.. och dom andra hmm..
typ Sabina, Carl och Eddie ;P
Jaja vi får väll hoppas, men en jag tycker verkligen är värdig en plats och det är Clara!
Idag fick man ju se vem som vann My camp rock oxå, och den som vann va Shenie, hejjade på henne hon va helt klart bäst haha ;P
och hon fick ju spela in en musik video då.
Idag på morgonen i skolan så skulle det va prisutdelning i aulan, från skoljoggen;)
Och den som va snabbast tjej i 7:an va Emilia och hon går i min klass :)
Grattis, grattis :P<3
Det hände oxå en tragisk sak igår ,
en av våra kaninungar dog, men asså jag brukar igentligen inte bli direkt lessen om en kaninunge dör, för dom brukar ju oftast dö då när dom precis är nyfödda och inte öppna ögon o ingen päls fast nu var ju den hära ungen asså den såg ut som en kanin,
den hade päls har öppna ögon och det va inte långt kvar tills vi skulle sälja den..
Drf tyckte jag det va hemskt, det va så jävla hemskt att se den lixom med öppna ögon och allt..:(
Och en sak till.
Nu ska jag verkligen verkligen va mkt bättre på att uppdatera;)
Imorron är det ju cup:P
har precis kollat klart twilight igen hahah xp, tycker den är sååå himmla bra, längtar tills New Moon kommer ut!!

Vi ses<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0