Photoshop

God morgon!
lr det kanske man inte kan säga nu haha ?Jag vaknade iaf 12 idag och ja igår då vaknade jag klockan ett XD
Och jag är fortfarande sjuk -.-
men här e två bilder jag har jobbat väldigt mycket med.
Som ni vet så har ju jag sagt o frågat hur man klipper ut i photoshop ingen visste typ o blablabla men i alla fall sen sökte jag på google hittade faktiskt det där men vet ni vad
photoshop med alla elements har inte det verktyget som man behöver utan det är bara CS som har det.
Då fick jag damp hehe.
Ja men sen då prövade jag runt lite själv i photoshop och efter långt långt arbete så fixade jag på ett annat sätt fast det är inte likadant alls det är inte som om man klipper ut direkt men ja tycker det blev ganska bra iaf.
Den snyggaste bilden blev ju den andra tycker jag.
Och ni kan nog se vem det är på den bilden :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0