Skola?

Tjenare!
Varför jag bloggar ganska sent idag och varför jag e så dålig
med uppdateringen nuförtiden är att jag har så mycket att göra, lr mycket och mycket,
jag bara gör andra saker :P
Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan.
Hm vad ska jag mer säga Xp?
Jag ska gå och lägga mig nu haha.
Jag har hållit på med en läxa tills nu och ja nu så ska jag gå och lägga mig
fast först ska jag skriva ett inlägg :)
Vi fick ju berätta våra spökhistorier idag, men en sak som jag va inte beredd på alls var att man skulle berätta den utantill shit asså kunde han inte sagt det, jag kom ju inte ihåg ett dugg.
Hahaha men i alla fall, en i gruppen som jag va med hade gjort en skitbra spökhistoria tycker jag :D
Imorgon börjar vi ju halv tio såå skönt :)
Lite sovmorgon där då ;P
Så då blir det kanske nåt inlägg på morgonen;)
Och förresten hehe kollar på huset helatiden typ på hemsidan haha men det är så snyggt!
Och jag såg att de hade en bastu också asså det kan inte bli bättre ? Haha
I wanna move now!! XD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0