Fredag idag = HELGEN BÖRJAR:D

Tjoheej!
Kom nyss hem från skolan, jag slutade halv 2 idag, men jag väntade på Lisa, Mattis och Siri dom slutade tjugo i.
Vi har bara haft svenska idag usch så jävla tråkigt de va! Vi fick göra ett prov oxå som jag inte kunde göra igentligen han e så jävla fucked up i huvet asså läraren.
Det är ett häfte dom har jobbat med länge, och jag började nyss på det och man hade prov på vad dom lärt sig men JAG JA LIGGER BARA PÅ SIDAN ÅTTA OCH DET ÄR NITTON SIDOR!!!
JÄVLA FUCKED UP LÄRARE!!
Så jag kunde ju inget!!!
På del ett fick jag 4 av 26 och på del 2 fick jag -10 av 17 och man fick minus så många fel man hade..
Men iaf det söög!
Men nu äre off med det för nu är det FREDAG :P
och jag längtar tills det är idol hihi :D
För att jag vill ju så jävla gärna se vilka som gick vidare och vilka inte men såklart vill jag att Clara och Erika ska va kvar som ni nog har hört hahaXD
Nu chillar jag typ bara XP
Ska nog gå och ta en liten titt på min underbara unge(kallar den min för jag vill förfan ha den) och hålla i den! :)
Så vi ses senare!<3 PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0