fyfan!

Usch usch usch stackars wille jag hittade en banta stor festing på wille o jag har försökt att ta bort den as länge nu men den vill verkligen inte bort och vet ni vad ? Det börja spruta blod från fästingen när jag skulle ta bort den. fyfaaan säger jag bara o jag har fortfarande inte fått bort den o jag tänker verkligen inte försöka mer fyfan så äckligt när mamma eller pappa kommer hem så får dom ta bort den, så får man väll tvätta wille för jag tycker det är riktigt vidrigt för det är blod på han usch usch usch!! Stackars han om jag hade haft en så stor och det börja blöda om den så skulle jag typ dööööööööö!
Ses usch usch usch!
Ungefär så där stor va den äckligt va ? Jag höll typ på att spy då fan vad äcklad jag blir!!! Och sen så sprutade det blod från den oxå usch nee nu dör jag!!

Kommentarer
Postat av: isabelle:)<33

fyy faan va äcklig bild!!!!;P <33

2009-09-24 @ 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0