Hehe ja men ja e inte så bra XD

Hejheej!<3 Usch vad jag är arg på mig själv jag har ju fan vart inne på datan jätte mkt idag men jag har inte bloggat!?
Jo då får ni nu veta vad jag har försökt göra jo en ny header ,
men jag kan bara säga att sånt kan jag verkligen inte jag har ju photoshop ja en ganska gammal men den funkar fast ja e lite dålig på att veta hur man fixar bilder i photoshop hahaXD
Men jaja det blev ingen header men här e en bild jag har lyckats gjort haha jättefint (NOT) gahaha, och jag har varit ute med sara lisa o mattis oxå vi gjorde igentligen inget speciellt men vi snacka o chilla o så, och nu precis har jag ätit, men här kommer bilden ja gjort XD

Man kan nog inte se vad som står fast det är inget speciellt men för mig så kan jag se texten iaf men det e nog för att jag har bilden sparad o då kan man se den större ju :P

hhaha men jaja tjadå vi seeees!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0