Helg och match idag :D En bra start på helg!!:D

Hejheej!!<3 Har vart en bra dag lr jag gillar inte skolan lr skolan e ju bra men ni fattar vad jag menar och klassen e bra och tjejerna e skit shyssta o roliga :D
Sista lektionen var nog roligast för jag hatar matte so och svenska men No var iaf rolig(de va den sista lektionen) Vi fick laborietera(stavas?) Men asså då får man hålla på och göra massa grejjer t. ex med provrör o sånt ;P
Och 18.45 ska vi (enskede) träffas vid konsum för att sedan dra till Källbrinks IP och möta Huddinge IF i match, och såklart ska vi vinna haha!!
Jag känner migsjukt taggad :P
Och jag har fått ett skåp äntligen!!haha:P(asså i skolan)
Nästa vecka så ska vi ha ämnesvecka, och jo gissa våra ämnen är..............MATTE OCH SVENSKA!!Fan vad dåligt va ?!!
Usch jag hatar matte.!
Hehe men vi ses!<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0