Hem från lägret!

Hejheej jag kom hem tio över 1 från lägret,och när jag kom hem så chillade jag lite drack cola och nu sitter jga vid datan:P men iaf  det va roligt där o den här klassen e så sjukt bra! Men nu vet man ju oxå varför de kallar den här klassen för bästa o typ tysta alla e ganska blyga fast inte när vi lixom e tsm.. hehe konstigt, men i like this class so that's good, haha men jag undrar fortfarnade om den där sebastian e han som gick i engelbrektXD haha.. Vi fick göra massa olika saker spela fotboll , flaggan, gissa t. ex hur många kulor det va i en burk o nåra frågor o sånt tippsrunda.. Och på kvällen igår när det va alldeles black mörkt då fick vi gå spökrunda haha men jag kan säga att det inte va läskigt alls.. Dom dära gymnasieeleverna va sämst tkr jag hahaha XD Och idag kom det poliser o skulle prata o sånt..Och vi tjejer va lite galna på vårat rum vi lekte maskar med våra sovsäckar haha XD och sen så gjorde dom nån tävling typ vem som va snabbast att kräla sig med sovsäcken till andra sidan o det gick ju bra XD Emilia vannXD hahaha..Och sen när vi gick in från spökrundan o så då skulle man typ dansa och det var jättekul.NOT!.Men det var två gymnasie elver som var helt sjuka och äckliga man kan ju tro att dom typ va bögar lr fulla:S och sen så sa dom att vi var tvungna att dansa med killar och då gick dom ut ur rummet o så när vi kommer tillbaka så vill jag se er alla dansa kille tjej! Men det var ju skitkul! NOT!! Jag dansade iaf inte jag satt i sängen hahaha :P Men det var roligt där och jag känner verkligen att jag börjar komma in i klassen, Lina har te och med börjar krama mig Xp Hon är störtskön :P
Men nu är det dags för mig att kolla på idol på datan :P Jag missade ju idol igår..Satt vi ses för jag lovar att ni ska få mer eftersom jag inte kunde skriva nått igår :( haha :P och idag e det ju fotbollsträning tror jag ska kolla;)
Me:
sorry för fula bilden men det e ju bättre än inget XP

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0