Idol slut

Hej!!!!!
Japp idol slut, den som va bäst idag tkr jag va Eddie han sjöng man in the mirror med Michael Jackson!:D
Men det va bara killar idag!;)

Det har inte hänt så mkt mer hehe sen sist jag skrev hehe...
Det här får nog bli det sista inlägget för idag eftersom jag ändå inte har nått att skriva nått sorry för det att det har blivit så lite nu för tiden, men det finns inte så mkt att skriva om längre känns det som :(

Men vi ses imorron!!
JAG ÄLSKAR SNÖ!!XD Nu när det ändå inte e sommar kan inte vintern komma? o då menar jag snö, för en vinter utan snö är ingen vinter!!

SES alla små människor!<3 P&K<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0