Ja nu äntligen funkar hjärnan XD

Hahha hejheej Xp ja kom på att ja har ju varit och köpt fotbollsskor mina e ju för små ..lr grusen e inte så jätte små så ja kan iaf få på mig mina grus men det gör lite ont , men däremot gräs skorna dom är verkligen för små XD Jag kan inte ens få på mig dom och typ sist jag hade dom de va i femman (i engelbrekt, fotbollsprofilen)o då kunde ja inte ha dom mer senXD och så köpte vi inomhus skor det är ju lika bra att passa på ju för sen så slutar ju dom att sälja det i en period ju, det är ju så , så det är bra att köpa i tid ;P
Men nu vet jag inte vad jag mer ska skriva men vi ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0