Kan nån va snabbare än mig lr haha ?XD

Hejheej!! Direkt när jag kom hem från fotbollen så gjorde jag mat till djuren och duschade på sammanlagt tjugo minuter :)
Snabbt va ? Det tog tio minuter att göra mat till alla djur och byta vatten och sen duscha i tio minuter :)
Annars brukar det ta kanske nästan en timme XD
Haha men det e så kallt att gå ur duschen..
Jag gör läxa nu inte så kul :/
Men jag gjorde allt så där snabbt för att hinna se på idol :P
För det kan man ju bara inte missa :P
Men nu e ju idol slut och nu e det kändisdjungeln..
Men jag känner mig så trött och snurrig..
Det går ju jättebra för mig med läxorna..
Woho jag kommer verkligen inte göra bort mig för klassen när jag ska läsa upp engelskagrejjen imorrn..
Och spanska orden sitter verkligen inte i mitt huvud oo..
Haha vilket påminner mig om en sak jag glömde berätta, på orhem (lägret lr vad man säger) så var det en lek man skulle springa runt en pinne ni vet typ 10 varv och man blir ju jättesnurrig men vi fick springa 12 varv tror jag de va lr så var det mer..
Men iaf så blev jag as snurrig så jag kunde typ inte se och vi ledde men då ramlade jag haha typiskt mig men sen så tog jag mig upp iaf och fick en kram av Andréa haha visst e jag duktig XD
Men nu måste jag fortsätta o försöka med läxorna så ses :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0