kändisdjungeln

Hej idol e ju slut det va väll okej men ja tkr vissa andra städer har varit bättre.. lr säger man städer jag är inte så bra på geografi haha X) Men kollar på kändisdjungeln det verkar väll okej men ja tror nog inte det är nåt program jag kommer fastna för som idol ;) men jag kanske säga att det där är riktigt vidrigt.. Usch jag kan snart nästan spy hehe fyfan så vidrigt hihi...

Hihi karro o vickan (mina kusiner) dom va ju o spelade gothia cup i somras o då sjöng dom den där mkt på den cupen haha.. Så när vi va på landet så sjöng dom den mkt och dom tyckte det va as roligt där!! o den som får gå till final får lixom spela på ullevi!!! riktigt coolt!! o karro kom ju till final :) O dom rekommenderar verkligen att åka dit så jag hoppas vi verkligen åker dit nästa år med laget.. :P o den cupen e i göteborg så man får gå på liseberg.. asså allt låter så perfekt o ni som inte vet vad ullevi e för nåt så är det en fotbollsarena ;) sån som stora lag spelar på t. ex hammarby.. Asså det e nåt man bara måste göra innan man dör :) och det är lag från alla möjliga länder ;) det e jäävligt coolt :P Så det e ba o hoppas o vrf jag tar upp de nu e för att jag äntligen har hittat låten hihi :P <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0