Kommer inte bli kul imorgon

Hejhej, jag ska nog gå och lägga mig nu men vi ses imorron och som jag sa det är ju åsö joggen imorgon :( Men jag kan ju inte springa hjälp vad ska jag göra :( jag vill ju inte gå den för då kommer ju alla tro att jag e värsta slöfocken ju XD Ska typ till läkare imorgon hemskt asså :( Hoppas dom kan göra nåt åt det isf om det är nåt för jag vill va med på cupen i helgen!!
Men det har gjort ont as länge och tränings verk kan de inte va för att jag e så van vid träningsverk att jag inte får nån lr om ni förstår hhaa XD
Det känns inte så mkt när jag har träningverk iaf men nånting är det med benen ,
fötterna för det gör jävligt ont när jag springer och som jag sa förut då gör det ont ett tag när jag går oxå och det är inte kul, men jag vill springa åsö joggen!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
Har precis sett klart She's the man.. Den va oxå skit bra jag gilla den filmen , den handlar ju om fotboll oxå haha XP Nee men den va faktiskt jävligt bra!

Vi får se jag kommer kanske springa även fast ja har ont så har jag ju gjort med fotbollen kämpat fast lika snabb e jag inte! Hoppas det går bra iaf hej då<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0