Nån mer än jag som inte gillar sin skola ?

heej!
Idag så va jag hos sara vi skulle se på film men det blev aldrig av *suck* men iaf o så pratar ju dom såklart om åsö som vanligt haha.. Så man vill ju bara mer o mer börja där..
Jag vet inte vad jag mer ska säga det finns inte så mycket att berätta förutom att skolan sög idag me!
Och sen så berätta mamma lite om föräldramötet så får jag damp på våra lärare att dom inte kan göra nåt!! Asså jag får damp!! :'( då orkar jag fan i helvete inte gå kvar!!!!!! Mamma berätta oxå att de va nån av föräldrarna som föreslog en klassfest :S e man dum lr ja tror verkligen inte det skulle hjälpa lr ? Då skulle ju det ba va som vanligt melli sara o jag själva sitta i ett litet hörn ? O HA SÅ JÄVLA TRÅKIGT! :'( !! USCH JAG ORKAR FAN INTE MER!
Det är ingen jävel som förstår oss :'( Jag får fan ont i magen av skolan ibland.!

Ses<333

Kommentarer
Postat av: sara

HÅLLER SÅKLART MED!!!!!!:'(<33

2009-09-08 @ 21:25:19
URL: http://mittlivsomsahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0