Not good!

Hejhej!
Usch ne nu har det blivit jättedåligt me uppdateringen!
Idag har jag vart i skolan haha lr det e ju självklart Xp
Ni som vill se Idol glöm inte att det är idag klockan 8 :P
Idag är det tjejerna som uppträder :D
Jag vill se nån film!!XD säg nån som e bra!!Xp
Och nu så vet jag inte heller vad jag ska skriva om!!
Usch vad sånt är jobbigt....
Jag tkr ju det inte är kul att skriva när jag inte ens vet vad jag ska skriva så ursäktar drf för den dåliga uppdateringen men ja vad ska jag görrraaaaaa?!!!
Det händer ju inte direkt så mkt i mitt liv längre hahAH XD
Men jag e grymt sugen att åka nånstans o köpa nya kläder!!
Fast jag har ju inga pengar :(
Det blev ingen läkare idag heller dom sa att jag skulle vänta tills veckan slut o se då hur det känns
o isf då åker vi dit...*Suck* asså!
Det här e nå nytt hairlook mohaha kom på de aldelles själv visst e jag
smart så nu tänker jag visa hur mitt hår ser ut wioe"!!:D XD


Haha ni behöver inte kolla på min stora fula näsa!! Det är inte den som menas med bilden haha!
Samma här kolla inte på näsanXD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0