Om du inte visste det så älskar jag djur!:P

Hahha japp det gör jag !! Fast jag är ganska så säker på att ni vet det :P
Gjorde nyss mat till mina älskade kaniner =)
Ja och nu så lyssnar jag på musik wihoe! Haha samma som förut och jag kollar på KÄNDISDJUNGELN :P haha så ni vet så är det inget program jag har fastnat för utan .. Mina föräldrar har typ sett på nåt program innan o sen så stänger dom aldrig av tv:n satt nu är det kändisdjungeln på den kanalen haha...Usch fyfan nu e det nån kändis som äter nått djurs ***** usch jag nästan spyr,.. haha
Ja det finns inte så mycket att skriva om men när jag kommer på nåt så återkommer jag :P


Cya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0