Pinsamt haha!

Tjo!
Idag gick jag till skolan är helt frisk :)
Haha det hände en as rolig grejj i skolan idag, asså det går inte riktigt att förklara för det låter inte alls roligt men jag kan ba säga att jag höll på att dö XD
Vi hade matte och då var vi indelade i grupper Jag va med Emilia, Miriam,Ming och Kathiravan.
A men iaf vi skulle redovisa det vi hade jobbat med asså en fest man skulle.. asså det kan jag inte förklara men ja asså med priserna o sånt ;)
Och iaf Kathirivan skulle berätta om sin jävla meny och han verkligen levde in i det asså det lät så jäkla roligt så jag bara började skratta,
det va inte bara jag som gjorde det men iaf(vi skrattade till och med när vi övade så inte så konstigt) men när vi väl redovisade då skrattade vi oxå,
och sen när Ming skulle berätta om sitt då , ba börja hela klassen att skratta typ XD det va typ ett recept som han läste upp o han ba när han läste det: Asså va citron e väll inte med(haha det kanske inte låter så kul och jag kanske inte säger det rätt men det va iaf skitkul och real pinsamt very very! Så då började Ming typ gap skratta så han kunde inte prata ordentligt hahahaha XD Och på lunchrasten så gick vi nåra till skrapan som vanligt hehe..Men sen gick de andra då var det bara Leonora o jag kvar och sen så fick vi gratis glass:D det va jättegott :P och så träffade jag på Mathilda på tunnelbanan(hon hade vart hos nån från hennes klass, de kom ju hem från orhem)Men iaf hon hade frågat Sebastians kompis om han hade gått i engelbrekt och det hade han satt nu är det jävligt säkert att det är han haha nice XD
Och jag skulle igentligen på träning idag men när vi sprang lite på skolan så kändej ag verkligen att mina ben va döda, asså det känns som om det är nåt fel på dom(asså när jag springer) och när jag har sprungit så gör det ont för mig att gå, skit jobbigt... Och det här började lixom förra helgen och en träning innan te och med! alltså för typ två veckor sen!! Men jag har ju inte sprungit så mkt så jag har ju aldrig tänkt på det men nu, asså jag e orolig om jag ens kommer kunna va med på matchen i helgen usch vad det här e jobbigt!!

Jag skit ful, LIKE THE SAME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0