Skärpnig nu Xp

Hejsan alla små muppar!
Kom ganska nyligen hem, idag var det ju åsö-joggen o det gick ju jättebra! lr iaf bättre än vad jag trodde faktiskt men det va ändå inte så bra Xp jag gick ju, jag gick med sara, och ni vet vrf jag gick:(
Efter det så gick Sara o jag på macdonalds Xp Så vi slutade ungefär klockan två:P
Annars skulle jag ha slutat halv fyra hahah bra va XP
Fick låna pengar av Sara<333
Vi tog hamburgare Xp
Hon tog en cheese o jag naturhelvete som vanligt ;P
Och nu sitter jag vid datan mohahahah xp
Men nu jävlar ska det bli skärpning hära ,jag måste uppdatera mer!!!
Det blir inte träning idag för mig inte!
Ska tydligen inte till läkare idag utan det blev imorgon istället..
Haha bjuder på den bilden, jag ser sjuk ut jag vet Xp


Kommentarer
Postat av: anton

Kan man få adda dig på facebook?

2012-08-02 @ 02:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0