Torsdag!

Hejheej, ja ett jätte passande rubrik haha ja men det e ju sant det e ju torsdag ;P okej men nu över till vad som hände idag då :) Första lektionen var is-pass(då får man göra läxa och göra det man missat) sen hade vi engelska, och sen nyheter sen, lunch och det var typ runda potatisbollar med biff med ost i typ, det var gott.
Sen så ville Lina gå till skrapan men typ ingen ville hänga med så jag hängde med henne ja och vi gick runt och kollade i affärer XD Sen så var det dags att dra sig tillbaka och ha spanska. Efter spanskan hade ja NO och sen sista lektionen Idrott, det var kul för vi körde fotboll lr jag gjorde det alla gjorde inte det för man fick välja mellan olika saker men det var ändå jättemånga som valde fotboll satt haha..Jag blev så jävla trött efter det för jag kämpade sprang fram o tillbaka helatiden jag stod aldrig stilla, hihi jag gjorde ganska många mål oxå ;P
Ja och för ungefär en halvtimma sen kom jag hem, har precis ätit klart middan nu och orsaken att jag åt så tidigt va att jag ska ha fotbollsträning snart ;)

Så jag återkommer puss o hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0