Är så jävla lättad

Att det är över nu ni borde själva ha märkt att det var värsta ovädret.
Jag trodde seriöst att jag skulle dö! Den dära jävla blixten den var framför
näsan på mig i mitt hus jag såg den gå igenom stup i kvarten och
jag la mig på golvet och börja skaka.
Det här är det värsta jag vet för man sitter där och bara ber om att inte få en
fucking blixt på sig man vet ju aldrig vart den kommer heller.
Man blev ju lite rädd också för att man hörde ett skrik
utanför sitt hus och man kolla ut
och där var Alicia som sprang stackars henne jag skulle fan ha skitit på mig!
Ni kanske vet att jag är as rädd för sånt här jag skrev ju det för
ja skitlängesen då men jag brukar alltid sätta mig i soffan och bli hysterisk och gråta.
Men det här jag fick världens chock jag bara låg där och skaka jag
kunde inte röra mig jag kunde inte gråta.
Och jag fick en tanke undra hur det skulle kännas att få en blixt på sig,
ja det kan man ju alltid undra.
Vet ni jag kom på en sak när min mormor levde berättade hon en sak när hon var ung.

Det var såhär att jag har lite dåligt minne men i alla fall jag tror att det var så att hon kände någon som bodde ja typ ute i skärgården eller ja landet hm ne men jag vet inte i alla fall så var det nära vatten.
Hon hade en baby rätt så nyfödd det började åska och blixtra den dagen hennes baby låg i en sån hära vagga eller vad det heter och mamman tar upp henne och precis efter hon gjort det så kommer blixten rakt igenom och vaggan går mitt itu asså om hon inte skulle ha bärt upp baby'n så hade ju han/hon dött herregud!
Så fuck you blixten!!

Vissa brukar ju alltid skriva saker som herregud jag trodde jag skulle dö asså nåt som va läskigt men ni förstår.
Jag trodde faktiskt att jag skulle dö jag fick massa jävla dödstankar och så att jag inte skulle få träffa min vänner mer o blablabla :'(

Dag 3 på Italien blir det inte så synd men det är ju såhär att klantiga jag glömde min kamera hemma den dagen och vi var typ hela dagen och badade i varma källorna
det var så varmt och skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0