Italy day 1 <3




  Ni såg väl själva vilket underbart väder det var idag, efter skolan gick jag till Sara och hämtade
  min cykel sen cykla jag bara hem helt enkelt men tänkte visa bilder från Italien dag 1

 
   Jag just nu ♥



                  
                                    Alla fyra sötnosar(jag tar ju självklart kort)








































Så det var alla bilder denna dagen imorgon får ni dag 2 det blir tyvär
ingen träning för mig imorgon för jag har småungar att passa!

Och juste good bajen vann mot trollhättan med 2-0 idag bara fortsätt så hela året dom ligger ju fyra dom kommer komma upp igen jag är helt säker på det haha vill ni veta en rolig sak hammarbys ungdomslag ligger först i division 1 alltså under superettan men ni bajen jag tror på er ni tar er upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0