Starkare

Tjo har haft träning idag, sköönt det var riktigt kul men nu så har jag typ skitont i foten
you know me sånt bara händer utan någon anledning?

If you want me something TALK TO THE FINGER!

Ni kanske inte har tänkt på det här men nästan varje låt ni lyssnar på har en betydelse, sorglig glad etc..
Ja jag tänker i alla fall på något, när jag lyssnar
på den här låten så ja fast jag tror nog rubriken och texten säger allt.
Om ni inte visste det så ska ni veta att jag hatar svenska låtar
dom bara suger helt enkelt ja då vet ni i alla fall en mer sak om mig.
Men det här det är ett undantag den här låten ger mig hopp att aldrig ge upp nej, never!
It was so close but never I will never give up!



         

            Godnatt sunshines!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0