HELG = FEST

Mitt liv går upp och ner just nu har inte orkat blogga,
Jo det har ju hänt rätt mycket på sistone orkar inte gå rakt in på detalj.
Men idag/igår var jag på fest hos Lisa till idag.
I fredags var Sara, Isabelle & jag o kolla på The Last With Bounce
dom var faktiskt otroligt bra lite tråkigt att dom ska sluta precis när jag har hört talas om dom haha.
Sen slagga vi hos Sara ja dagen efter så var det ju Lisas fest och idag hade jag släkt fest det är ju rätt mkt fester nu för tiden. Förra veckan drog ju jag hem en dag tidigare för att gå på Saras fjortis fest haha.
Det har väll typ vart min vecka om man inte tänker på tråkiga skolan då
men det förstår jag att ni inte vill höra något om.
Fick pengar av av farmor och kusin så nu är jag rik fan va lycklig jag är hahah ska dra ut och shoppa fortfort!
Sen så är denna underbara helg över, tragiskt det är skola imorgon.
Något som piggar upp mig i alla fall är att det är träning.

Så vi ses senare ikväll nog och ja förlåt jag har ju lovat bilder från Italien men dom kommer<3

Ja så har man tränat till den dära jävla talangjakten helt i fucking onödan!! -.-

Och jo det här med designen håller jag på och försöker
fixa klart men det är lite knepigt det sista.

Kommentarer
Postat av: robin

du är vackrast i världen johanna <3<3<3<3<33<3<3<3

2010-04-25 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0