......

Varför ska det vara så jobbigt att vara kär?
Man vet ju att man aldrig kommer se den igen liksom.
Det känns bara så hopplöst men ändå så går man runt och tänker på den.
Det är som att vara kär i en kändis fast iof så
är jag ju det CHANNING TATUM my loove haha.
För någon dag sen så såg jag på filmen Fighting med han.
Jag har faktiskt sett en person verkligen en person som ser ut
som han fast i min ålder och jag trodde jag skulle dö.
Jag har inget verkligen inget förtroende för killar
längre förutom mina killkompisar. Vet inte vrf jag skriver det här
egentligen men det är mina känslor som strömmar ut.


Men åh fan juste hehe det är ju skola imorgon FAN godnatt<3


Kommentarer
Postat av: sara

var killen som var lik han i cypern? asså såg du han i cypern? <3333 ;)

2010-08-27 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0