Fuck You!

Jag vill inte vara elak eller så men ditt jävla äckel var du
tvungen att ge oss fucking matte läxa, va va ?!
Dessutom 3 SIDOR och det ska va klart till imorgon.
Det ska vara "repetiton" men din jävel då kunde du väl gått
igenom hur man gör det då för jag kan det i alla fall inte.
Har suttit med en sida över flera timmar! Åh jag vet fan heller
inte vad jag ska göra, för nu när det är så
jävla sent så funkar inte min hjärna helt.
Wtf det får bli morgondagens problem nu tänker jag fanimej sova!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

snygg header! :)

2010-08-19 @ 23:46:50
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0