Insaaaaaaane

Omg I just can't believe it, jag har åkt INSANE, asså
på vägen upp stog jag bara och skaka som en jävla galning.
Och när vi satt där och vi åkte upp så kändes det som fan mitt
hjärta stanna det där var fanimej det läskigaste jag någonsin gjort i mitt liv.
Woho men fan vad man är stolt över sig själv men nästa gång
på lördag kanske då ska jag försöka att inte blunda xD
Jo vi kollade ju också på NRJ in the park, tror jag fick kramper
i mina ben men överlevde gjorde jag i alla fall för här är jag ju.
Asså jag tror fan jag kommer att få cancer asså dag in och dag
ut så röker någon jävel mig rakt upp i ansiktet för i helvete
det är ju fan lika farligt som att röka själv!

Sen när vi skulle hem så stod vi i en kö till jävla båten
men precis rakt upp i ansiktet så stänger dom grindarna så
man inte kommer med så då får vi stå och vänta där ett tag.
Men a i alla fall här e man!

Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0