I'm Just Saying

Jag bryr mig verkligen inte vad folk som inte känner
mig, tycker och tänker om mig.
Ni får tycka vad ni vill utan  man behöver ju inte skriva det.
Visst skulle aldrig bry mig,
jag är inte en sån svag person som blir nertryckt.
Om ni nu skulle tycka att jag va en idiot,
ful, nej men vad som helst negativt liksom.
Vad vet ni, ni känner mig ju inte.
Om ni kände mig kanske ni skulle tycka att jag var as rolig att va med.
Men tyvär skulle ni ju aldrig få veta det
eftersom ni går runt och har fördomar om en
Och tänk gud vad lättare era liv skulle vara
om ni inte gick runt och hata alla.
Man skulle vara mer positiv och en sån stark
person som alla vill vara med.
Titta på Kissie liksom hon är hatad av så jävla många.
Och hur många av dom känner henne?
Låt henne leva sitt jävla fuckade liv hon förstör sitt liv inte erat.
Det är ni som förstör era liv genom att hata personer.
Ni är såna som har fördomar om andra och det är så idiotiskt.
Det finns väldigt många som haft det, själv vet jag att jag haft det också.
Men tänk efter innan ni säger något.
Mitt liv äger i alla fall, jag har världens bästa vänner.
Jag älskar min klass, mitt självförtroende är på topp.
Och så mycket mer positiv än vad jag var förut.


Försöka trycka ner mig vore rena självmordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0