Hissar till mig själv

De jag älskar med mig själv:

1. Jag älskar att jag blir brun så lätt och jag älskar den
färg jag får, blir inte röd utan brunbrunbrun!

2.
 Mitt hår, även fast det är jätteslitet längre ner pga. den
bakteriedödande tvålen som jag fick använda när jag opererade
mig så gillar jag mitt hår på något sätt, tänker låta det växa
nu då ett tag tänker få det hyffsat långt i alla fall.

3.
Mitt underbara köp av G11:an o herregud visst man tröttnar ju tillslut
och fick den i somras men grymt bra på att ta kort det är den.

4.
Min musiksmak, haha jo självklart man älskar sin egen musiksmak ;)

5.
Min humor haha ajaj jag kanske inte visar den så ofta men
sena sommarkvällar med mina vänner haha då kan man spåra ur.

6.
Min talang till att sminka mig själv. Haha jojo kan sitta själv
en kväll och roa mig med att sminka mig. Brukar alltid testa
nya grejer, för mig är det som att måla en bild, fast mycket roligare.

7.
Min röst och sist men inte minst min kärlek till fotboll.

Det är alltid bra att ge komplimanger till sig själv så glöm
inte bort det, face the fact man mår faktiskt bättre av det.

Eller hur Borat? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0