Just rollin' around

Åh ännu en fredag som jag bara sitter vid datorn och har rikitgt jävla tråkigt.
Asså seriöst vid vintern så orkar man verkligen inte göra ett skit.
Eller höhö okej jag orkar ju inte pga. mitt ben men ni måste väl ändå hålla med om att
man blir så mycket tröttare under vintern och det är ju för att vi inte får någon sol.
Angående det dära bombhotet mot Åhlens City haha men fattar ingen att detta är ett skämt?
Det är ju någon som har skickat ett sms och ja menar det kan ju va vem som helst som bara driver.
Det där med bomber och sånt är jag faktiskt inte särskilt rädd för.
Om jag skulle dö någon gång så skulle jag ju fan vilja dö
så man dör ju direkt liksom och man behöver inte lida, är mer
rädd för de om det skulle hända någon man kände, men mer än så är det inte.
Alla är så jävla paronoida verkligen asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0