Väx upp jävla anorexia och ADHD unge!

Att du tar det som en jävla ursäkt är så jävla töntigt.
Hur gammal är du egentligen? Du köper gång på
gång på gång likadana kläder som mig.
Jo tack jag vet att du avgudar mig, men nu säger jag förfan ifrån.
Jag sa åt dig tusen jävla gånger att du inte skulle köpa
en likadan, jo vad kommer du hem med idag då en LIKADAN.
Det är inte första gången du gör det heller.
Visst det är okej att köpa en likadan men du gör allt medvetet och
vafan kolla in din garderob finns ju fan inget som
inte är likadana kläder som mina. Du vet jag har inte sånt
jävla bra tålamod snart kommer jag fan hugga halsen av dig ditt äckel.
Du är för fan inte min syster nej du har aldrig vart och kommer aldrig va.
Min syster har inte Anorexia och ADHD.
Nemen oj ska du inte tjalla till mamma nu då och lägga
dig på ditt golv och tjuta som en treåring?
JAG BRYR MIG INTE OCH HAR ALDRIG GJORT DET HELLER.
Tro inte att jag tänker säga förlåt heller, det är du som har gjort fel inte jag.
Jag är så jävla less på dig allt du gör, du tror att du är
så jävla frisk men inse nej det är du INTE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0