Check out!

Heejsaan!

Haha min lillesyrra sitter och kollar på ''pippi'' så ja det får man ju se i bakgrunden.
Men i alla fall har suttit och hållit på med kips design ett tag, och den är äntligen klar.
Jag har gjort hennes design några gånger innan också men kolla in den som nu är fixad : KIPS BLOGG!
Check it out! Haha och om du vill så kan jag fixa åt dej, jag är inte direkt så bra men dom
som jag har gjort åt har i alla fall blivit nöjda och jag lär ju mej mer och mer så
jag har blviit rätt så erfaren med designer, photoshop, stilmall BRA VA?
Det var en skön dag idag vi hade halv studiedag slutade vid lunch.
Så det blev en rolig dag med vännerna.

Hihi jag och Lisa på nyårsaftonen på typ dagen, bilden är tagen från sara haha ;P<3

ÄLSKAR ER♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0