Om jag vill så kan jag!

Heeeeej, asså ne skit it haha inga ursäkter här inte!

Ja som ni vet så går jag i sjuan *SUCK* haha.
Och det innebär mycket läxor.
Men jag var med Lisa och Sara igår hade skitkul och det var ju semmeldagen också
så haha vi käkade det.
 
Så kan det gå när man trycker in lite grädde i facet på varandra :D<3


En grejj ni inte visste om mej : Jag har en låt på hjärnan som jag i stort sett har haft fram o tillbaka sen sexan.
Jo nämligen denna! :

Det skulle ju kunna va en låt man kan sjunga lr? Plus den är i rätt röstläge för mig och det är en akustisk version.

Men har också en till låt som jag verkligen gillar som är i mitt röstläge haha.
 Som ni kanske hört den är från filmen ''the perfect man''.
Också en film verkligen värd att se, lovar den e as bra :)

http://www.youtube.com/watch?v=aLGhI5dBg88 Klicka där då kommer det upp ännu en underbar låt kommentera o säg vad ni tycker för jag behöver verkligen eran hjälp!<3

Haha oh jo jajuste kom på en sak, att för någon dag sen när jag va på väg hem ja satt mig ner i tunnelbanan o jo gissa vem som sitter tvärs mitt emot mig hahaha gaybloggaren,(amir). Läser inte hans tråkiga blogg haha, men jag vet ju förstås vem det är.
Och han satt o snacka skit om Kissie hahha med nån tjejkompis haha.


Kommentarer
Postat av: Lisan

hmm jag tycker nog den i mitten fast de andra var ju också bra :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-18 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0