Underbar gårdag :D

Asså jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat men har inte hunnit ett skit.
Men nu är det fredag så nu är det full rulle!
Haha det låter så fult, men det kommer ju från göta kanal Janne Loffe Carlsson som säger så haha, fast det finns säkert flera filmer som säger så men jag fick det iaf där ifrån.
A men iaf var hos sara igår en ''mini fest'' skitkul^^<3
Vi kolla lite på tv, sen gick vi och käka pizza o efter det var melli tvungen att gå hem :( Sen gick vi hem till Sara. Isabelle och Lisa också som va med!
Vi körde en ''lek'' as kul, det går ut på att först så skriver man lappar vi skrev t.ex (lr jag skrev): Det sitter fast en bajskorv i skinkhålorna. Och Det blir broccolisoppa till middag kom inte försent puss din mamma.
Haha ja var den ända som bara skrev två lappar men mitt huve stod helt stilla då så jag kom inte på något.
Aa men några kommer jag ihåg som dom andra skrev och det va typ : 1.Sexy bitch! 2.Gillar du mej JA eller NEJ?
3.Markoolio är het! 4.Jag är bra på matte.  5. Jag är snygg. 6.Är det okej om jag åker till mormor ?
Och så många fler men kommer ta år att rabbla upp alla för det var så jävla många lappar.
Och när ni skrivit lapparna kan ni lägga dom i något, vi använde saras hatt.
Sen så säger nån ett nummer t.ex 18 och då får du gå ner till nr 18 i din kontaktlista och se vem det blir och sen drar nån en lapp och det kanske blir t.ex Åhh jag älskar dej och då måste du skicka det till den personen lr så åker du ut! Ja så går leken till och tro mig det är skitkul! :)
Här e bilderna,

söta lisa^^<3

Underbara Melli & Rolle^^<3

Lisa & Isabelle^^<3

Sara hottie!^^<3

Så jävla söt Isabelle<3
Det måste vi ba göra om, älskar er 1:a april med er = bäst!<3



Kommentarer
Postat av: robin

ser ut som ni har skit kul

2010-02-05 @ 22:09:24
Postat av: isabelle

naaw! tack gumman!<333 Älskar dig med!!! 1April kommer verkligen bli BÄST!!!<333 LOVE YA!<3

2010-02-06 @ 11:40:54
URL: http://isabelleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0