Om det ändå vore så lätt

Har nog gjort det jobbigaste i hela mitt liv nu, men hade inget val,
det hade bara blivit jobbigare om jag väntat. Känns jättejobbigt över det.
Inget går att ändra på det är som det är nu, trodde alridg det skulle bli så.
Trots allt så har lördagen börjat dåligt :(
Min magkänsla har aldrig ljugit för mig så där.
Nu känner jag att det här verkligen kommer bli en deppdag.
Men så går det så vitt man heter Johanna Wadström och är ful som en kossa :(
Åhh allting var så lätt då och SARA 
Jag älskar dej<33333
Gråter nästan när jag lyssnar på denna låt o samtidigt skriver.... 

Kommentarer
Postat av: du vet vem

du e inte ful jag älskar dej fortfarande:'(

2010-02-20 @ 21:09:39
Postat av: Mikaela

Vad har du gjort?

2010-02-21 @ 00:09:59
URL: http://www.babydollie.bubbleroom.se
Postat av: Sara

be strong! älskar dig med!!!!<3333333333:)

Du får inte och ska inte ta åt dig de dom

säger om dig,till dig, det är bara STRUNT PRAT!

det vet du!!<33



men säger dom nått sånt igen så säg till. för dom får inte hålla på o säga skit . du ska inte behöva må dåligt på grund av deras på hittade ord! isf så får dom smaka på mig! :P<33333



ps. du vet att du också har riktiga vänner på din sida som vet sanningen och kämpar med dig gmn!<3

2010-02-21 @ 14:58:09
URL: http://mittlivsomsahh.blogg.se/
Postat av: du vet vem

sara har rätt om dom fortsätter då jävlar ska dom få helt jävla dumma i huvet

2010-02-21 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0