Mitt huvud sprängs snart

Det är så många tankar som flyger förbi mitt huvud
nu när jag ligger i min ''säng''(bäddsoffa haha).
Kan inte sova måste försöka men det går inte det är så
mycket som händer i mitt liv just nu så ibland kan man
bara önska att allt var en dröm, men så är det ju inte tyvär.
Och det sker alldeles för mycket förändringar, o det är jättemånga som förändras och det skrämmer mig.
Och jag har säkert också förändrats mycket och det kan man ju också se på massa bilder.
Men vem jag än är så kommer jag alltid förbli den samma Johanna Wadström när jag är med mina äkta vänner.
Tack för att ni finns annars skulle jag inte existera!
Haha om ni inte visste det hära så ska ni få veta att jag kan inte leva utan min mobil, dator o mina äkta vänner det är allt jag behöver allt annat kan dra haha!<3333

Asså det finns inte ens ord för det hära!
Ni vet allt jag ändå tänker säga, men den helgen var helt otroligt rolig med er!
Och ni andra ni vet vilka ni är också!<3

Har faktiskt typ bestämt mig vilken låt jag ska sjunga! *trumvirvel*.... haha!


Faktiskt så bryr jag mig inte vad ni tycker nu, jag älskar den här låten och visst skulle ju va skitkul om ni gilla den men de vet man ju aldrig eftersom ni aldrig säger något!
Kanske inte så bra att tänka så eftersom om det är någon som hatar den
så ja ni fattar men i det här läget bryr jag mig inte,
vill bara sjunga något jag älskar och inte något jag inte älskar, fast andra älskar.
Haha i alla fall så älskar jag den här låten och då kommer jag nog spela piano till den.
Första gången jag blev kär i den var när jag hörde Robin Bengtsson sjunga den(idol 2008).
Det var tider det men nu är det nog tid för att sova vilket kommer hända aldrig!
Puss

Kommentarer
Postat av: robin

ska jag bara dra?! :(

2010-02-26 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0