bio!

Förlåt för ingen uppdatering - men vet ni vad , jag har faktiskt också ett liv.
Kom hem från medborgarplatsen för en halvtimme sen kollade på bio me mickis o hennes kompis sandra!
Ganska sent vet haha X)
Vi såg 2012, seriöst den var så jävla bra det ä fan min favorit film I do not now why -
men det kan bero på att man vet ju aldrig det kan ju hända..
Efter denna film har jag börjat tänka mer o mer att jag faktiskt tror att det kommer hända om det inte händer iaf 2012 så kommer det iaf senare hända för seriöst hur tar vi hand om vår lilla planet igentligen (very bad).
Men tänk om jag aldrig får leva mitt liv som dom allra flesta fått gjort jag kommer aldrig isf få fylla 18 lr 17...
Jaja nog om det det här ska inte bli värsta sorgliga, tråkiga inlägg.

Innan bion så var jag pappa o mickis i sickla vi köpte skor o jag köpte lite annat mojs o pappa köpte jeans till mig!
O innan det spelade jag cup så jag har verkligen haft fullt upp, haha det rimmade jue !:)
Kan skriva imorrn om hur det gick på cupen ofc.
Och kanske om va ja gjorde på nyårsafton och nyårsdagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0