Gustaf haha!

Kom hem för inte sån liten stund sen från träningen, det var väll okej men inte lika kul som utomhus självklart.
Men det är ju fotboll inte sant? haha då kan man inte ogilla det ju!
Haaha tittut!:)
Asso min ögon ser ju scary ut.

Jag älskar denna dag, det är allt jag gillar på en och samma dag
Synd bara att det inte är idrott idag också haha.
Musik, Slöjd(sy), och efter skolan fotbollsträning :D<3

Vi började med slöjd idag för förra terminen hade vi ju bild,
Hellre slöjd än bild vad gillar du mest, bild eller slöjd ?

Jag älskar att sy, hihi..
Men man kan ju inte direkt påstå att det är roligt i skolan bara för det utan jag tkr bara måndagar är bästare än alla andra dagar, hahah sorry gustaf feel the pain bitch haha! X)

O juste ja, jag har bestämt mig att jag vill på kollo i sommar nu återstår bara om det är nåra fler som ska, och om ja har råd haha och kan förstås..
men sara fråga mig idag haha och det har jag tänkt på lite innan också.
Så hoppas det går ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch. fotboll är ju sååå trist haha. :)

2010-01-11 @ 20:24:26
URL: http://mbym.blogg.se/
Postat av: Sally

Hejsan , sjukt fin blogg!

Svara gärna på frågan som jag skrev på bloggen !

hoppas allt är bra med dej ?!?!?! :))

puss

2010-01-11 @ 21:38:07
URL: http://ssallynabolsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0