Mycket bättre

Så ja nu är headern så jävla mycket bättre jag klippte ju ut bilderna
i förra headern därför såg det ganska fuck't up.
Vi har lite nya planer för vårat rum, det är ju inte riktigt klart än vi behöver garderober etc.
Så det ska bli snyggt! Nu ligger jag bara i min soffa och slöar mig medans min familj plus morfar jobbar i köket haha det gör dom typ helatiden eftersom dom är på fullt ös snart kommer dom väll vara klara
(om en månad? haha). Men det köket ska bli så jävla snyggt hehe jag älskar snygga kök, vet inte varför?
Men det bara är så haha.

Det blev inte så mkt text idag men snart kommer det en ''film'' upp ;) Så håll utkik!


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0